2009-06-08 | 19:10:37

Friskis & Fettis

Nu ska jag banne mig anstränga mig för att bli av med resten av gravid kilona,har 5kg kvar till att komma i mina jeans igen. Så idag har jag gått 12 km vilket är sjukt mycket för mig som är typ världens slöaste människa och jag måste verkligen sluta med cola,är sjukt vad man blir beroende. ska börja med "natur diet" drycken fast den som är färdigblandad för den andra smakar sågspån. Va nere på stan idag med syster pia och chrissan och fikade(syndade med en bulle)  sen va jag och matte och kollade priset på tapeten och den gick på härliga 990:- rullen,men behövs nog inte så mycket eftersom fönstret tar upp en hel del av väggen.
Over and out


Kommentarer:
♥ Jullan

Bra jobbat memman! 12 km... BRA jobbat!

2009-06-09 | 14:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback