2009-06-12 | 21:23:09

Talang

Den/dom enda med riktig talang på Talang2009 är magi snubbarna och han charlie är grym. Satt och tänkte på att snart har halva mamma-ledigheten gått och fick panik! Nu när man äntligen har kommit in i allt det här med att va mamma,och silas börjar utvecklas då ska man kasta in han på dagis..Hell no.. Jag ska göra allt för att jag och syrran ska fixa eget, för min lille prins är jag inte redo att släppa vid ett års ålder plus att det vore grymt kul att jobba ihop med syrran och med nått man älskar att jobba med.
Gjorde egen tzatsiki och den vart förvånasvärt god,en aningens mycket vitlök kanske.
Ska slänga i mig lite jordgubbar nu!
Over and out


 Undra vad dom pratar om?

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback