2009-05-26 | 19:52:48

En dag som mammaledig

Idag packade jag ihop mig själv och silas och åkte till syster pia,vädret blev kanon och vi låg och stekte medans små killarna låg i vagnarna och sov,gud vad söt Lucas är och så  liten.Syrran slängde ihop en pasta sallad me kyckling ,som vanligt super gott när hon gör mat. Badade i den  29 gradiga poolen(livet som mammaledig),försökte komma upp på luft madrassen men halka av pga all olja jag hält på mig i ett desperat försök att hinna få färg.Broder kom förbi me sina kids,kul å hinna träffa dom med.Svängdef örbi syster jessica på hem vägen och hämta treo,känns som åska på G.

Kommentarer:
♥ Jullan

Det ser ut som du är utomlands ;)

Va söta killarna är!

2009-05-26 | 22:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback