2009-05-24 | 19:58:36

Tusen need to do

Det finns hur mycket saker som helst jag skulle vilja sysselsätta mig med nu när jag är ledig,tex: Göra om i vardagsrummet,det ser ärligt talat ut som fan här,inget matchar ihop och det känns svår möblerat och skit tråkigt. tråkigt golv,tråkiga tapeter you name it! så har någon förslag på hur man möblerar ett avlångt rum snyggt? Till sak nummer två,badrummet är kaos. Kaklet och "klinkern" på golvet bara skriker ut 60-tal för att inte prata om tapeterna får en att känna sig full men dock är dom lite retro coola både hatar/älskar dom. Igår upptäckte vi en vattenläcka under badkaret "jippie" hoppas bara att BRF står för eventuella kostanader,dom kommer i morgon och mäter fuktigheten så får se vad dom säger,har vi tur får vi ett nytt badrum och jag kan säga bye bye 60-tal!
Tapeten i badrummet:




Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback