2009-10-28 | 13:33:10

Dagens dag..

Idag har vi varit på BVC där allt gick toppen(trodde inge annat) och våran guldklimp vägde hela 10,1kg! Är så himmla konstigt att se dom små bebisarna på bara några veckor och komma ihåg att silas har varit så liten eller klart man minns men känns både tråkigt och spännande att det gått så himmla fort men å andra sidan så har vi sååå mycket att se fram emot. Har inhandlat en födelsedags pressent idag för Alfred fyller 6år! så bär iväg till kalas ikväll=). För varje år tycks julen i affärerna börja allt tidigare och tidigare och tyvärr så rycks man med i det och just nu sitter jag och knapar i mig pepparkakaor och dricker julmust,lussekatt och har redan köpt lite julgrans pynt redan i oktober?! Men i år känns julen väldigt speciell då när vi har ett litet hjärta å köpa till som sen har födelsedagen dan efter(mycke julshopping) så börja lite i tid kanske inte är så fel?
Nu ska jag slänga mig på soffan och "dö" ett tag.
over and out

 

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback