2009-09-11 | 15:27:38

fredag

Tänka sig vad tiden går fort,älsklingen börjar verkligen bli en liten person men med en enormt stor personlighet och en stark vilja(som mig själv) men med takt att han växer måste man oxå börja fundera på huvida man ska göra när mamma ledigheten är slut, har inte något direkt jobb att gå till och känner i ärlighetens namn att jag gärna skulle va ledig ett tag till.Får försöka lösa det och fram till dess ska jag bara njuta av sömnlösa nätter å blöjbyten varvat med dregliga pussar och "ma-ma-ma<3
Nu ska jag göra det mysigt här hemma för det är ju fredags myyyys!
over and out

Min lilla stora kille.

Kommentarer:
♥ Loppan - En värmande kram i den elaka vardagen

Hehe!

Vilken sötnöt du har! :)

2009-09-12 | 21:31:25
URL: http://loppeloppans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback