2010-08-25 | 20:14:11

En vattenmelon



Den här dokumentären har jag följt och gud vad spännande den är,skulle det inte vara för att det händer så mycket hemskheter skulle jag absolut tänka mig att vara barnmorska. Blir lite impad av mig själv,Hur i h-lvete lyckades jag med det där?!Att föda en "vattenmelon" (som det faktiskt jämförs med).



  21:00 Kanal 5


Varje minut dygnet runt föds ett barn i England. I den brittiska dokumentären Livet på BB möter vi de blivande föräldrarna och personalen som hjälper till under förlossningen på Princess Ann Hospital.

Med hjälp av 40 specialmonterade kameror i allt från förlossningsrum och operationssalar till neonatalavdelning och ankomsthallar, följer vi den dramatiska och känslosamma stund som infinner sig då ett barn kommer till världen. För vissa blir förlossningen en utdragen plågsam process med oväntade komplikationer. För andra går det lite enklare - om än aldrig helt smärtfritt. Gemensamt för de flesta föräldrar är dock att de alltid kommer att minnas dagen som en av de lyckligaste i  sitt liv.


Kommentarer:
♥ Classy - ung blivande mamma!

Kul att du va med i dagens blogg tävlingen jag hade igår, vinnaren finns uppe nu! Allt bra annars?

2010-08-26 | 15:10:15
URL: http://classys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback