2010-12-09 | 18:42:05

lusselelle

Idag tog min man och son tag i lussebaket medans jag jobbade och dom blev väldigt goda,har nog redan stoppat i mig 3...4..snarare 5 va det nog nu när jag tänker så där extra. Har hunnit klart med några till julklappar men det fattas fortfarande en hel del,har man stor familj så har man.

På jobbet idag kom det in en "stammis" in och hon är en sån där kund som absolut man aldrig kan få nöjd,hur man än smörar och är sitt puttenuttigaste jag.Nej hon är en sån där som man ser i filmerna som lever ensamm för att hon är så himmla bitter och jobbig. Hon köpte en macka och kom tillbaka efter 10 min och påstog att mackan va upptinad och att den inte va "hel"? För det första så kom brödet rykande färskt från bagaren och va varmt alltså inte tinat,för det andra vadå inte helt? Hon fick en likadan men den va det tydligen inte nått fel alls på(konstigt?),så det va bara för att klaga och det är alltid nått,kaffet smakar inte kaffe,kaffet smakar för mycket kaffe,bordet står snett,you got my point!

Nej nu ska jag nog ta en tredje lussebulle ;)


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback