2010-03-02 | 22:19:28

Dagens i-lands problem.

Förmiddagen på lekrymden va helt ok och mest för att syskon/syskonbarn va där,dom andra (på tok för stora) barn som sprang runt och lekte kull och karate gick mig bokstavligt talat på nerverna,det finns dom som är där för att leka med själva rymdleks-alla-såna-där-klätter-grejjor och hur kul är det då om nån unge springer på en inte bara en eller två gånger utan tjugoåtta gånger?! Sen föräldrarna som sitter en och en vid ett varsit bord så vi i ett sällskap inte kan sitta tillsammans utan måste hoppa ner brevid en gubbe med en tidning som muttrar surt över att han inte fick sitta där å läsa i "lugn" och ro. Nästa gång ska jag hyra allt för mig själv(ilands problem) höhö.

Sille har fortsatt sitt intresse för att dansa i klänningar och jag hittade min gammla klänning som han mer än gärna tog på sig och oj så söt han va i den :) Sen har min lillprutt nästan slutat med att dricka ur flaska och vill bara dricka ur glas(stolt) och nappen vill han bara ha på kvällarna när han ska sova,vet inte varför han slutat på dagarna,kanske pga tänderna?

Oj nu blev det ett långt inlägg så..
over and out


 Silas i "Rymden"

 Ner ner ner..

 Lukas den vilde :)

 Dagens outfit




Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback