2010-11-15 | 17:38:24

Piss måndag..

Det regnar,det är kallt och det är måndag.Piss måndag med andra ord,däremot åt lilleman mat! han har ju varit sjuk och inte velat äta nått som man behöver tugga men idag hos dagmamman drog han i sig 8 plättar! Skönt för jag har varit så himmla orolig att han ska bli undernärd,för det är väl bara jag som kan leva på godis höhö? 
 
Börjar bli dax att inhandla alla julklappar snart så man inte står som varje år dagarna innan och
"va julklappar?kommer inte tomten med dom!?" Nej i år ska jag verkligen försöka hinna med alla,vad sille ska få vad hyfsad koll på iaf. Va på willys å handlade idag och såg nått mycket förvirrande,ett julägg som i påskägg! Det blev helt kortslutning i mitt lilla rara huvud,visst e det smart om ska bort å vill ge nått litet som man kan trycka ner lite billigt godis i men ska inte påskägg få ha ensamrätt på det? Blev så paff att jag glömde bort att knäppa ett kort.


Kommentarer:
♥ Bloggarmaja

hatar måndag (inte just nu, hade ju studie dag :) )



sv: ååh, tack :)

2010-11-15 | 18:21:35
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback