2010-10-05 | 20:25:25

Min älskling

Idag när jag kom hem med en sjuk lilleman och haft en tråkig dag på jobbet vad ligger då på bordet? Jo en Systemkamera och en ny rosa mobil! Jag har önskat mig en systemkamera hur länge som helst för att kunna ta fina bilder på Silas och familjen,och en ny mobil behövdes verkligen eftersom min inte fungerade alls.. Jag måste ha världens bästa kille :)



                                  

Inte alls en linnslus

                                                   Bästa vännen "Heffa"



Kommentarer:
♥ Anna - Ensamstående mamma, hunduppfödare & stolt vegetarian.

Svar: Ja, jag längtar också tillbaka, eller kanske rättare sagt efter en till. Hehe, ja jag har fullt upp! Det är mycket nu, men det är roligt :)

Innan jag blev gravid med Saga så pluggade jag, hoppade av när jag var i vecka 12 för att sedan jobba istället.

2010-10-07 | 13:54:27
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback