2010-09-18 | 13:59:22

Lördag

Imorse bestämde  sig jag och sille för att gå ner till stan och möta upp karlsloken på hans rast och äta pannkakor,så vi klädde på oss gick ner till vagnsförrådet och.. Ingen vagn,den hade inte plötsligt bara försvunnit utan låg i våran ena bil..Eftersom vi klätt på oss och jag hade lovat pannkakor så va det bara att börja gå,tre kilometer med lilleman som bestämde sig för att absolut inte gå själv mer än 50 meter,men vi lyckades trots att mina skor tydligen inte tål en droppe vatten och mjölksyra i armarna så kom vi fram.  Väl framma sa min otroligt kära sambo :varför tog du inte bilen?
-För att du har den på jobbet?!
-Nej jag tog den andra bilen idag,ifall du behövde den andra eller vagnen som låg i den..
 Jag hade bara kunnat små glutta in i carporten så hade jag missat världens mysigaste morgon promenad.


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback