2010-09-11 | 18:43:49

Skojar du eller?!

Igår efter jobbet skulle jag åka hem för att byta om för att sedan åka med vänner in till grönalund för att se Hoffmaestro. Tänka om fick det bli då jag ca en halvtimme hemma får ett samtal av en cafe gäst som säger att jullan har däckat ihop på golvet varpå jag tror hon skämtar men icke,så jag kastar mig i bilen,kör mot rött och japp där ligger jullan(julia) på golvet och har svårt att andas. Abulansen kom en timme efter att dom snälla kvinnorna ringt och efter lite morfin och mat mår hon nu bättre. Med tanke på att hon bara hade druckit en kopp kaffe och lite kladdkaka så e det inte konstigt att huvudet snurrar,som pappa sa den vise gubben : "En bil fungerar inte utan bensin" detsamma med oss.



Kommentarer:
♥ FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Haha blir galen om jag inte plattar håret :O

2010-09-11 | 22:08:34
URL: http://HTTP://FRIDASJOBLOM.BLOGG.SE
♥ CLASSY - UNG BLIVANDE MAMMA!

Nej du faktiskt inge speciellt, det är mer att jag bara pang kan bli sugen på nått på en gång. Men men :P haha



Hur mår du idag? :)

2010-09-12 | 20:34:01
URL: http://classys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback