2010-09-30 | 20:34:05

Torsdag

Idag har det varit fullt ös på jobbet,jätte kul när det är mycket å göra men shit vad trött man blir i kroppen! Och trött på alla dessa dumma frågor som " kan du skölja av min pasta för min dotter gillar inte krydda" men snälla ta med dig mat själv då eller ge ungen pannkakor,barnmat,smörgås eller nått annat vi har å erbjuda ist för "vuxen pasta". Tur att man jobbar med sin syster så man kan prata av sig.

Hoppas på att mina skor från H&m kommer i morgon eller iaf innan kryssningen den 9:e,sen måste jag hitta nått att ha på mig vilket verkar va jätte svårt för jag har ide torka. Tips mottages gärna!

Kommentarer:
♥ Elina - DALKULLA

Hihi ja han är ju de :)

2010-10-01 | 06:59:18
URL: http://eliiinas.blogg.se/
♥ Anna - Ensamstående mamma, hunduppfödare & stolt vegetarian.

Håller med dig, de får väl ta med sig egen mat till barnet då. Om man nu vet med sig att man ska äta ute liksom. Jag tar alltid med mat till Saga och kommer att fortsätta med det ett bra tag till :)

Skönt som du sa att du jobbar med din syster och kan prata av ig ibland!

2010-10-01 | 11:09:17
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/
♥ FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Ja, dom är jättesköna :D

Dock har dom redan gått sönder lite :(



(Förlåt för jättesent svar, men har inte riktigt haft tid med bloggen)

2010-10-01 | 20:22:05
URL: http://HTTP://FRIDASJOBLOM.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback