2011-02-19 | 13:34:16

Om oss

Vad heter ni?
Emelie & mattias

Hur träffades ni?
Utanför kiosken i bergshamra,jag va 16 han va 18 och hade körkort;)

Hur länge har ni varit tillsammans?
I mars har vi varit tillsamans i 5 år♥


Bor ni ihop?
Japp! Det har vi gjort sen vi blev ihop.

Har ni barn?
Vi har våran underbara son Silas på 2 år
 och planerar fler :)

Har båda körkort?
yes

Kommer du ihåg er första kyss?
Om jag gör! Vi träffades och tog en promenad på söder,matte
 frågade om han fick hålla handen och sen stannade vi till i en
port och då tog han mod till sig.

Vem sa "jag älskar dig" först?
Skulle tro att det va jag.

Vem är äldst?
Matte är två år äldre

Vilka stjärntecken är ni?
Jag är tvilling och han skytt

Vem är längst?
Matte
Vem sjunger bäst?
Ingen av oss
Håller ni varandra i handen på stan?
Nja oftast silas:) men annars självklart

Vad har ni gemensamt?
Vi tycker mycket lika men även olika,humorn har vi samma.

Kände ni varandra innan ni blev tillsammans?
Ja det gjorde vi
Blev du kär vid första ögonkastet?
Om jag blev! Tyvärr va han lite trög med att fatta det.

Har ni nån speciell låt?
Vi har många!

Har ni stora framtidsplaner?
Vi letar efter vårat drömhus och vill självklart ha syskon till silas.

Har ni gråtit i varandras famnar?
Klart vi har.

Har ni varit utomlands tillsammans?
Vi åkte till bulgarien 06 då matte muckade från lumpen sen skulle vi ha 08 men då blev jag gravid ist vilket va en betydligt bättre resa :)

Vilket är ert bästa minne?
Utan tvekan Silas.

Vem lagar bäst mat?
Matte är bättre på stroganoff och jag köttfärslimpa så delat.

Vad gör ni en vanlig vardagskväll?
Lagar mat,lekar kollar på något bra program.

Ger ni alltid varandra pussar när ni ses?
Japp och varje kväll innan vi sover.

Bodde ni långt ifrån varandra då ni träffades?
an hade sommar ställe i bergshamra annars bodde han på söder.

Blir du lätt svartsjuk?
Det kan jag absolut bli men det är nog bara mänskligt om man älskar någon.

Brukar ni bråka?
Vi "bråkar" och blir samms lika fort som vi började,båda är lika ensvisa.


Kommentarer:
♥ Mattias

Emelie du är underbar! Älskar dig för evigt! //Din Mattias

2011-02-22 | 12:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback