2011-07-18 | 19:14:31

Sladden

Vi har hunnit gjort en hel del roligt veckan som gått och tagit en massa bilder ,som tyvärr inte går att ladda upp eftersom smarta jag har packat ner den sladden men ska packa upp när jag vet vilken låda den ligger i,hittade iaf några på I-fönen:)
Veckan som gått har vi gjort små utflykter som att åka bilfärja ut till öar,Nacka form,solsidan-skylten sen i lördags va det american car show här i norrtälje och det älskade lilleman! Senare på kvällen sov lilleman hemma hos moster vi hade lite vänner över och gick sen ut. Idag började jag jobba igen och hur det känns behöver jag nog inte säga men kan säga så mycket som att jag längtar till vecka 31 å 32 ;)




Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback