2011-05-11 | 19:05:27

Inte mycket bloggande

Det har varit kanon väder denna vecka så nått bloggande har det inte blivit av vilket kanske märks.
Idag följde jag med dagmamman(jessi) till nått som hette Barnens Djungel och låg vid arlanda och nja,inte va det värt att åka dit. Tira hittade glas i självaste hoppborgen och det fanns knappt nån luft alls därinne men det va en utflykt för barnen iaf :) I söndags va vi och firade kusinen som fyllt två år och resten av veckan har mest bara rullat på..På måndag får jag reda på en hemlighet som har med min födelsedag att göra,matte har gett mig ledtrådar sen en månad tebax och jag dööör av nyfikenhet! men på måndag ska jag få reda på det ,tjoho!



   

                          



 

Kommentarer:
♥ Svea

Kul att du bloggar! Fortsätt så :D

2011-07-13 | 03:35:18
URL: http://djurförsäkring.net
♥ Smsa Låna

Intressant blogg du har! Jag har kollat igenom några av dina andra blogginlägg och jag gillar vad jag ser :D.

2011-07-20 | 07:40:49
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback