2012-01-22 | 18:10:59

Äntligen

Äntligen kom det snö! Så pass mycke att det va läge att köpa pulka (en rosa) och lilleman är överlycklig över all snö som bara kom sådär :) Den här veckan måste jag bestämma mig för om jag ska operera mitt knä eller ej,ska ringa i morgon å få svar på lite frågor annars är det spikat en operation redan den sista denna månad :/ Men vill veta om det går att träna upp det själv och med lite jävlar anamma eller om kniven är enda lösningen..
Den här veckan sälj även lgh till Julia :) ska bli galet skönt å inte ha den som "vår" om vi hittar nått hus..
Nytt år nya planer ;)

Kommentarer:
♥ Tove

Kommer bli ett fantastiskt bra år det här :-) Skönt att sälja lägenheten, har ni fått någon lånelöfte så ni vet hur mkt ni får låna?

Du får även uppdatera bloggen bättre i år :-)

Kramar

2012-01-22 | 21:34:31
URL: http://masserandemamma.blogg.se/
♥ PATRICIA - Wiljas Mamma & gravid med lillasyster.

Men vilka mysiga bilder! :D fin kväll ni verkar ha haft det. Hoppas att allt är bra med er? Kramar!

2012-01-23 | 15:13:06
URL: http://mammasangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback