2009-07-15 | 14:59:37

I need help

Jag ska som sagt ut ikväll och det va super längesen så känns nästan lite pirrigt=) Men.. Vad sjutton ska jag ha till mina trasig jeans?skor,frisyr,väska.. Blir super glad om ni har förslag=) Måste hämta ut min telefon som vart på lagning för andra gången,börjar bli rätt sur på att den typ har varit inne på service sen jag köpte den och dom vägrar ju självklart att byta ut den förrens den gått sönder en tredje gång?! Sitter här och kollar bilder från bulgarien och kom på hur fel det blev när vi skulle ut och äta mysigt och beställde in nått som såg ut som och jag citerar sällskapsresan:Gammlakläder=),matte och jag lämnade våra tallrikar orörda och gick och det va kanske oförskämt men aldrig i helvete att vi skulle ätiti det där... Nu blev jag riktigt sugen på kaffe,kul å veta va?=)
over and out

Kommentarer:
♥ Nina

sv: nej jag har bara sett dom i grått!



kramar

2009-07-16 | 10:17:20
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback