2009-07-05 | 18:00:57

Neeeej...

Jag stog och byte kläder på silas i sängen(våran) och skulle kolla ut om det såg ut att vara kallt och om det regnade, plötsligt hör jag och ser att sille mitt hjärta hade ramlat ner på golvet! Allt blev totalt svart för mig och fick små panik och började gråta,blev rädd över att han gjort sig illa men som tur va så stog ju spjälsängen precis brevid och han fick inte ens en bula eller ett märke och sängen är ju ganska låg men han vart jätte rädd och jag me. Usch känner mig som världens hämskaste mamma=(
 Vi va nere på stan å fikade me julia på en smula och fick reda på att dom öppnat ett fik på saltkråkan,shit vad mysigt.
Jullan vart bye the way jätte glad för pressenterna=)



 22-åringen

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback