2009-07-18 | 11:51:35

Parataj

Ikväll ska vi på en festpå värmdö med temat marint/båt/segel nånting, är igentligen inte så mycket för tema-grejer men ska bli spänande så hur det artar sig. Har suttit på balkongen och försökt få lite färg men den attans balkongen har ju bara sol fram till 12 sen är det skugga(måste köpa hus). Silas har börjat ål/krypa och det ser jätte gulligt ut när han tar sig fram efter allt har dock inte mycket saker på hans nivå då allt åker i munnen eller golvet. Nej nu måste jag fixa till mig men vete tusan vad jag ska ha på mig?Är inte bikini och badring marint?=)haha.
laddar upp bilder på vad det blev sen.
over and out

 Något sådant?

 Eller denna outfit?

Kommentarer:
♥ Marielle

Jag är just nu med i en tävling hos Lantmännen, där man ska göra en egen maträtt och vinna mat. Vill ni hjälpa mig, genom att rösta på min maträtt? Klicka här: http://lantmannen.se/smakleken/chickenfilletburger



Snälla, hjälp mig att vinna!!! Jag behöver verkligen vinnarpriset. Kram

2009-07-19 | 12:36:13
URL: http://marielle.missworld.se
♥ Anonym

haha emelie det hade varit roligt om du kom i badringen. "Synd" att jag låg på en strand i 40gradig värme och missa festen.. ;D

2009-07-29 | 22:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback