2009-06-19 | 14:04:23

Midsommar

För första gången på riktigt länge firar jag inte midsommar med familjen,Julia är ute på nässlingen och jobbar,jessica med familj är ute och har det gött på ålandshav,Pia & c/o är hos pelle,Fredik med sin familj är ute på en ö och min älskade matte får jobba. Men här hemma ska det firas dock i liten skala men ack så mysigt. Funderar på att skippa midsommar mat och göra något annat,typ kyckling med parma-skinka och brie. Men jag ska absolut göra en jordgubbstårta om inte alla 08:or har köpt upp alla jordgubbar dvs. Nej nu ska jag städa färdigt innan matte kommer hem från jobbet.
Glad midsommar!


Ska nog göra en sån!

Kommentarer:
♥ Din Älskade

Tack de va väldigt mysigt att komma hem o slippa all disk =) vi behöver verkligen en diskmaskin! Älskar dig mitt hjärta! Din eviga Matte

2009-06-19 | 22:25:07
♥ Anonym

Om vi behöver! tur att jag har dig som diskar annars skulle det bli engångs-tallrikar

2009-06-20 | 18:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback