2009-06-23 | 17:30:40

Tatuering

Matte ska åka in i morgon för att boka en tid för tatuering,har oxå lust att åka in till stan men det ska ju bli såå varmt i morgon och åka buss är inte min grej när det är varmt plus att vi ska till pia och bada,måste köpa en ny bikini för dom andra verkar ha krymt :). Är sugen på att tatuera mig jag med men det får vänta ett tag tills jag vet exakt vad jag ska göra. Silas ska till BVC på 6mån kontroll i morgon,hoppas allt är bra eller det är jag ganska säker på att det är.
Va tusan ska det bli för mat idag?
Over and out


Kommentarer:
♥ Lisa [ENDASTLISA]

Hej snyggis :> Vad ska du göra imorgon? :D



Om du gillar min blogg är det hur snällt som helst att lägga till mig på bloglovin' <3 Men bara om du vill :D :*



PUSS SÖTIS!

2009-06-23 | 18:46:11
URL: http://endastlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback