2009-09-21 | 10:57:27

monday boring monday..

Då va det måndag igen,tråk måndag! Man måste städa efter helgens härliga slappar dagar då man bara har ögon för mys och att inte göra något alls tråkigt,men tji måndagen kom och ögonen öppnades för hur stökigt det hunnit bli på ynka två dar(hemhjälp ja tack!). I natt regnade det och det va verkligen mysigt att höra mina två hunkar ligga och små snarka i takt, visserligen den ena högre en den andra men ändå underbart att höra sina två älsklingar finnas där mitt i natten =). Har påbörjat inköpslistan för fredagens stor handling(behövs) så har gått igenom allt som behövs och det va allt från shampoo till havregryn så det gäller att skriva upp för vem är mer glömsk än mig? Nu ska jag ta lite kaffe å äppelpaj.
over and out!
 Mina älskade killar...

Kommentarer:
♥ Anonym

Fan vad ni är fina mina hunkar!

2009-09-22 | 19:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback