2010-01-23 | 18:46:38

Hujedamig

Idag va det ganska bra med folk på jobbet,och tusan va kul det är att jobba med jullan synd bara att jag har haft så j*vla ont i tanden bara och har kanske inte vart på mitt bästa humör.
I morgon ska vi hälsa på syster pia och sille ska sova över hos jessika då jag åker tidigt på måndag morgon och matte börjar tidigt. Vi har flyttat silas säng ca en hel meter i vårat sovrum och jag måste erkänna att jag har seprationsångest,men förhoppningsvis sover han kanske bättre om han får ligga lite ifred.

over and out


Kommentarer:
♥ 24 år och snart pappa

hej och tack förslaget på barnvagn. vi ska strax köpa en, eller efter ultraljudet ska vi det. :)

hört att emmaljunga har fabriktionsfel från annaaxel.lite synd.

mvh tobbe aka pappabloggen

2010-01-24 | 12:26:12
URL: http://tobiasbloggen.blogg.se/
♥ sannie

söt!

ha en fin dag idag :) ❤

2010-01-25 | 11:32:34
URL: http://sannieschutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback