2010-09-23 | 21:36:28

Velig är mitt andra namn

Är så himmla velig angående overall köp till lilleman,wow vilket världsbekymer tänker ni och yes säger jag! Jag är veligaste människan på den här jorden(i sverige iaf).. Den jag har kollat på kostar 750:- och är nu i eftertanke den enda jag kollat på men tycker det är dyrt för något han kan ha en vinter,eller? Det ju kvalite vilket är kanon men samtidigt är inte alltid dyrast bäst. Ska ta mig en titt på andra overaller(fult ord) i morgon.

Igår kollade jag på kungarna av tylösand och jag blev rent ut sagt arg över hur "vuxna" mobbar ut en annan,
okej Range va sluskig men att prata så rakt ut och så illa,spotta i anskitet för att man tror att man är "fröken fin från norrland" är ju bara P A T E T I S K T..

Kollade ni?

Kommentarer:
♥ Anna - Ensamstående mamma, hunduppfödare & stolt vegetarian.

Tipsar om att kika på tradera :)

Där kan man verkligen fynda vinteroveraller!



Svar: Ja, precis sådär är jag med! Jag missar ala mål, och dricker istället kaffe och käkar bullar.. Så jädra dumt!

Jag gick upp 14 kg med Saga, det har jag gått ner + 8 kilo. Innan jag blev gravid hade jag gått upp en del under några år och var inte nöjd med min vikt. Låg runt 66 -67 mest hela tiden. Nu väger jag 60 och vill gå ner till 55 som är min målvikt :)

2010-09-23 | 22:08:25
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/
♥ Anna - Ensamstående mamma, hunduppfödare & stolt vegetarian.

Ja, ibland är det svårt att hitta det man söker på tradera. Jag har hittat en som jag gillar och har lagt bud på. Annars blir det för Saga en overall som jag hittade på Barnens Hus, som kostade 499 kr.

Mycket pengar men jag tror att den är värd det :)



Ja, för vissa är det jätte svårt att gå ner gravidvikten. Jag är så glad att det gick så enkelt för mig, och att jag genom att bara amma lyckades få bort 8 extra kilo är jag överlycklig över! Just dörför vill jag inte börja gå upp dem igen nu..

2010-09-23 | 22:16:39
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/
♥ Simone

Ska precis se avsnittet från igår, bara sett trailer hittills.. Men kan lova att hon Erica, som spottar i ansiktet är lika bitchig i serien som i verkligheten :O Eller ja, jag minns henne från grundskolan precis som jag ser henne på tv xD Rätt illa..

2010-09-23 | 22:28:49
URL: http://simonesbarnmat.blogg.se/
♥ nicole

sv: nu är svaren uppe på 10 frågor:)

resten kommer senare



/shoppaholly

2010-09-24 | 00:19:30
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback