2011-08-18 | 11:26:15

Bollbollar

Idag har lilleman och jag bakat "bollbollar"-på svenska betyder det chokladbollar :) Vi har oxå vart ute i lekparken,dammsugit,myst i soffan,man tycks hinna en massa när man har en valp hemma som envisas med att gå upp först 5 och sen halv sju varje morgon! Senare idag ska jag iväg läkaren och då ska silas hänga hos moster pia på cafet en stund och fika köttbullesmörgås som är lillemans största favvo just nu!

Over and out



(nej det växer inga förgetmigej blommor nu jag vet,men hey bättre blommor än inga blommor)

Kommentarer:
♥ Tove

Vad roligt att du är mer aktiv i bloggen nu.

Alltid skoj med bilder, blir roligare att läsa då tycker jag :-)

Jag tänker på dig!

Kramar

2011-08-18 | 14:24:09
URL: http://masserandemamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback